• Орталық туралы
    • Жүрек орталығы туралы
    • Миссиясы, пайымы, мақсаты
    • Корпоративтік басқару
    • Корпоративтік құжаттар
    • Қызмет қорытындысы
    • Орталықтың құрылымы
    • Біздің серіктестер
    • Сатып алу бөлімі
  • Пациенттер мен келушілерге
    • Орталық қызметтері
    • Ауруханаға жатқызу
    • Прейскурант
    • Халықаралық деңгейдегі клиника
    • Дәрiгерді табу
    • А-Я энциклопедиясы
    • Қызмет көрсету сапасын бақылау
    • Реквизиттер
    • Жиі қойылатын сұрақтар
    • Сақтандыру компаниялары
    • Келушілерге
    • Байланыстар
    • Пікірлер
    • COVID-19 және ВАКЦИНАЦИЯ жайлы
    • LVAD
  • Орталық құрылымы
    • Медициналық блок
  • Ғылым
    • Клиникалық зерттеулер
    • Ғылыми жобалар
    • Этика комитеті
    • Ғылыми кеңес
    • Жарияланымдар
    • Негізгі іс-шаралар
  • Бiлiм
    • Қосымша білім беру
    • Резидентура
    • Ақпаратты-ресурстық орталығы
  • Сатып алу
  • Баспасөз орталығы
    • Жаңалықтар
    • Баспасөз конференциялары
    • БАҚ біз туралы
    • Басылымдар
    • Пресс-релиздер
    • Heart Magazine Kazakhstan
    • Бейнегалерея
    • Фотогалерея
  • kz
  • ru
  • en
kz ru en
  • Орталық туралы
    • Назад
    • Орталық туралы
    • Жүрек орталығы туралы
    • Миссиясы, пайымы, мақсаты
    • Корпоративтік басқару
      • Назад
      • Корпоративтік басқару
      • Директорлар кеңесі
      • Директорлар кеңесінің отырысы
      • Басқарма
      • Ішкі аудит қызметі
      • Корпоративтік хатшы
    • Корпоративтік құжаттар
      • Назад
      • Корпоративтік құжаттар
      • ҚР Стратегиялары және Бағдарламалары
    • Қызмет қорытындысы
    • Орталықтың құрылымы
    • Біздің серіктестер
    • Сатып алу бөлімі
  • Пациенттер мен келушілерге
    • Назад
    • Пациенттер мен келушілерге
    • Орталық қызметтері
      • Назад
      • Орталық қызметтері
      • Амбулаториялық қызметтер
      • Стационарлық қызметтер
    • Ауруханаға жатқызу
      • Назад
      • Ауруханаға жатқызу
      • Қазақстан азаматтарына
      • Шетелдік пациенттерге
      • Нұр-Сұлтан қаласының қонақүйлері
    • Прейскурант
      • Назад
      • Прейскурант
      • Қазақстан азаматтарына
      • Шетелдік пациенттерге
    • Халықаралық деңгейдегі клиника
      • Назад
      • Халықаралық деңгейдегі клиника
      • Біріккен халықаралық комиссия
      • Озық технологиялар
    • Дәрiгерді табу
    • А-Я энциклопедиясы
      • Назад
      • А-Я энциклопедиясы
      • Глоссарий
      • Анықтама
      • Пайдалы сілтемелер
      • ЭКМО
      • Донорлық және трансплантация
    • Қызмет көрсету сапасын бақылау
    • Реквизиттер
    • Жиі қойылатын сұрақтар
    • Сақтандыру компаниялары
    • Келушілерге
      • Назад
      • Келушілерге
      • Келу сағаттары
      • Келушілер үшін жайлылық
    • Байланыстар
    • Пікірлер
    • COVID-19 және ВАКЦИНАЦИЯ жайлы
      • Назад
      • COVID-19 және ВАКЦИНАЦИЯ жайлы
      • Қазақстанда COVID-19-ға қарсы вакцинация туралы жиі қойылатын сұрақтар
      • Иммундау – инфекциялардан қорғанудың ең жақсы тәсілі
      • Вакцинациялаудың маңыздылығы туралы
      • Вакцинациялаудың тиімділігі туралы
      • Вакцинация - бұл елдің эпидемиологиялық салауаттылығының негізі
    • LVAD
      • Назад
      • LVAD
      • LVAD деген не?
      • LVAD-пен өмір сүру
      • LVAD технологиясы
      • LVAD қызметі
  • Орталық құрылымы
    • Назад
    • Орталық құрылымы
    • Медициналық блок
      • Назад
      • Медициналық блок
      • Кардиохирургия бөлімі
      • Кардиология бөлімі
      • Интервенциялы кардиология және радиология бөлімі
      • Трансфузиология бөлімшесі
      • Клиникалық диагностикалық зертхана
      • Мейірбике қызметі
      • Клиникалық-фармакологиялық бөлімше
      • Экстракорпоралдық гемокоррекция зертханасы
      • Эпидемиологиялық бақылау қызметі
      • Медициналық жоспарлау және статистика департаменті
      • Трансплантацияны үйлестіру бөлімі
      • Госпитальдық сервис және пациенттермен жұмыс бөлімі
      • Орталық залалсыздандыру бөлімшесі
  • Ғылым
    • Назад
    • Ғылым
    • Клиникалық зерттеулер
      • Назад
      • Клиникалық зерттеулер
      • HeartMateTM3 СЕ Mark: Follow-Up
      • EMEA CTEPH Registry
      • Global Symplicity Registry
      • «Инсар»
      • Сarmat Total artificial heart
      • Ultimaster stent
      • Cryo AF жүрекшелерінің фибрилляциясы кезінде криоабляцияның жаһандық регистрлік зерттеуі
      • Транскатетерлік имплантация үшін HYDRA өзі кеңейтілетін қолқа қақпақшасының клиникалық бағасы
      • REMIND III
      • Elevate HM III
      • Registry Home Monitoring
      • Нeart Мate III
      • ROCsafe oxygenator CAPIOX FX
      • Apogee International тізілімі
      • ARIES HM III
    • Ғылыми жобалар
      • Назад
      • Ғылыми жобалар
      • ҚР БҒМ жобалары
      • ҚР ДСМ жобалары
    • Этика комитеті
    • Ғылыми кеңес
      • Назад
      • Ғылыми кеңес
      • Кеңес құрамы
      • Ғылыми Кеңес отырысының кестесі
      • Ғылыми атағын ізденуші туралы ақпарат
    • Жарияланымдар
    • Негізгі іс-шаралар
  • Бiлiм
    • Назад
    • Бiлiм
    • Қосымша білім беру
      • Назад
      • Қосымша білім беру
      • Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
      • Тыңдаушыларға қажетті құжаттар
      • Білім беру қызметтерінің прейскуранты
      • Мемлекеттік көрсетілетін қызмет
      • Оқуға онлайн өтінім
      • Байланыс телефондары
    • Резидентура
      • Назад
      • Резидентура
      • Резидентура туралы ереже
      • Нормативтік-құқықтық актілер
      • Резидентураға кабылдау ережелері
      • Резидентура үміткеріне
      • Қабылдау емтихандарына арналған сұрақтар тізімі
      • Академиялық саясат
      • Резиденттер мен оқытушыларға
      • Акредиттеу бойынша түзету іс-шаралар жоспары
      • Жұмыспен қамту
      • Анықтамалық - жолнұсқа
    • Ақпаратты-ресурстық орталығы
      • Назад
      • Ақпаратты-ресурстық орталығы
      • Ресурстар
      • Қашықтықтан оқыту
      • Кітапхана жаңалықтары
  • Сатып алу
  • Баспасөз орталығы
    • Назад
    • Баспасөз орталығы
    • Жаңалықтар
    • Баспасөз конференциялары
    • БАҚ біз туралы
    • Басылымдар
    • Пресс-релиздер
    • Heart Magazine Kazakhstan
    • Бейнегалерея
    • Фотогалерея
Будьте на связи
Call-center
+77750073380
Астана қаласы, Тұран даңғылы 38
cardiacsurgery.kaz@gmail.com

Қызмет көрсету сапасын бақылау - Ұлттық ғылыми кардиохирургия орталығы

Қызмет көрсету сапасын бақылау - Ұлттық ғылыми кардиохирургия орталығы

Біздің Орталықта басты және орталық тұлға пациент болып табылады. Орталық сапаны үздіксіз жақсарту, сондай-ақ мақсаты пациенттің және оның отбасының құқықтарын орталықта барынша іске асыру үшін нақты жағдайлар мен механизмдерді қамтамасыз ету болып табылатын пациент-бағдарланған жүйе құру арқылы пациенттің қажеттілігін барынша қанағаттандыруға ұмтылады. Орталық пациенттің негізгі құқықтарын сақтайды:

-Алдын алу шараларына құқық;

 -Қол жеткізу құқығы;

 -Ақпарат алу құқығы;

 -Келісім алу құқығы;

 -Еркін таңдау құқығы;

 -Жеке өмірге қол сұғылмаушылық (құпиялылық) және ақпараттың құпиялылығы құқығы;

 -Пациенттің уақытын құрметтеу құқығы;

 -Сапа стандарттарын сақтау құқығы;

 -Қауіпсіздік құқығы;

 -Денсаулық сақтау саласындағы қазіргі заманғы жетістіктерге қол жеткізу құқығы;

-Жеке емдеу құқығы;

-Жазбаша жауап алу кепілдігімен клиника әкімшілігіне кез келген өтініштерді қарау құқығы.

 

Пациент-бағдарланған жүйені іске асыру нәтижесінде:

 -Пациенттер медициналық көмекті мақсат, қажеттіліктер, құндылықтар, қалаулар, мәдениет және пациенттер (және олардың отбасылары) белгілеген басқа да факторларға сәйкес бағалайтын, құрметтейтін және әрекет ететін кәсіпқой медик-мамандардың үйлесімді командасымен бірге алады.

-Пациенттер мен олардың отбасылары ғылыми негізделген, экономикалық тиімді, сапалы және қауіпсіз медициналық көмек алу мүмкіндігіне ие, олардың денсаулығын жақсартып, ыңғайсыздық пен мүмкін қателіктерді жою.

 -Пациенттер мен олардың отбасылары медициналық ақпаратты, сондай-ақ медициналық қызметтерді алуға және түсінуге және олардың денсаулығына сәйкес шешімдер қабылдауға мүмкіндігі бар.

«Ұлттық ғылыми кардиохирургия орталығы» АҚ (бұдан әрі - Орталық) пациенттердің медициналық көмек көрсетумен қанағаттануын зерделеу бойынша сауалнама

ҚҰРМЕТТІ ПАЦИЕНТТЕР!
Сіздерден сауалнама сұрақтарына барынша ашық жауап берулеріңізді сұраймыз, Сіздердің барлық ескертулеріңіз бен тілектеріңіз орталықтың жұмысын ұйымдастыруда және медициналық көмек көрсетуді жақсарту үшін пайдалануда ескерілетін болады.

  1. Сіздің жынысыңыз?

    *
  2. Сіз қарауды қанша уақыт күттіңіз? Қабылдау бөлімшесінде қарап-тексеруді күту уақыты
  3. Сіз қарауды қанша уақыт күттіңіз? Сіздің бөлімшеде алғашқы қарап-тексеруді күту уақыты
  4. Пациент пен медициналық ұйым арасында жасалған тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемінің шеңберінде медициналық көмек көрсету туралы Шартқа (бұдан әрі - Шарт) қол қоярда Сізге Шарт түсіндірілді ме, сонымен қатар қабылдау бөлімінде құқықтарыңыз бен міндеттеріңіз туралы түсіндірме жүргізілді ма?

  5. Қабылдау бөлімінің қызметкерлері идентификациялық білезік қызметі туралы оқыту жүргізді ма? 
  6. Орталықтың медицина қызметкерлері Сізге/қамқоршыға түсінікті тілде оқыту жүргізді ме?

  7. Барлық медициналық емшараларды (инъекциялар, диагностикалық зерттеулер және т.б.) жүргізген кезде медициналық персонал пациентті сәйкестендіруді жүргізуі, яғни пациенттің аты-жөні мен туған күнін нақтылауы және сәйкестендіру білезіктерінде көрсетілген деректерді салыстыруы тиіс. Бұл процедура жүргізіле ме?

  8. Біздің Орталықтың дәрігерлерінің жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5-өте жоғары және 1-өте төмен)?
    кәсіби дағдылары
  9. Біздің Орталықтың дәрігерлерінің жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5-өте жоғары және 1-өте төмен)?
    жүргізілетін емдеу мен күтімді түсіндірудің толықтығы
  10. Біздің Орталықтың дәрігерлерінің жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5-өте жоғары және 1-өте төмен)?
    қарым-қатынас кезінде этиканы сақтауы
  11. Біздің Орталықтың дәрігерлерінің жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5-өте жоғары және 1-өте төмен)?
    пациентке көмектесуге шын ниеті
  12. Біздің Орталықтың дәрігерлерінің жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5-өте жоғары және 1-өте төмен)?
    шығару кезінде түсініктемелер/ұсынымдар
  13. Біздің Орталықтың дәрігерлерінің жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5-өте жоғары және 1-өте төмен)?
    нәтижелерге қызығушылық
  14. Біздің Орталықтың мейірге ісі маманының (бұдан әрі - МІМ) жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5 - өте жоғары және 1-өте төмен)?
    кәсіби дағдылары
  15. Біздің Орталықтың мейірге ісі маманының (бұдан әрі - МІМ) жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5 - өте жоғары және 1-өте төмен)?
    жүргізілген манипуляцияларды түсіндірудің толықтығы
  16. Біздің Орталықтың мейірге ісі маманының (бұдан әрі - МІМ) жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5 - өте жоғары және 1-өте төмен)?
    қарым-қатынас кезінде этиканы сақтауы
  17. Біздің Орталықтың мейірге ісі маманының (бұдан әрі - МІМ) жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5 - өте жоғары және 1-өте төмен)?
    пациентке көмектесуге шын ниеті
  18. Біздің Орталықтың мейірге ісі маманының (бұдан әрі - МІМ) жұмысын қалай бағалайсыз (мұнда 5 - өте жоғары және 1-өте төмен)?
    қамқоршыға күтім жасау бойынша оқыту
  19. Ауруханада болған кезде мен әр дәрі-дәрмекті не үшін қабылдауым керек екенін нақты түсіндім.
  20. Аурухана қызметкерлері оларды түсіну үшін жүріп-тұру себептерін түсіндірді ме?
  21. Кассадан өтіп, медициналық қызметкерлерге қызметі үшін тікелей ақы төлеуге тура келді ме? Егер «иә»  болса, онда қызметкердің Т. А. Ә, және қызметті көрсетіңіз:



  22. Кассадан өтіп, медициналық қызметкерлерге қызметі үшін тікелей ақы төлеуге тура келді ме? Егер «иә»  болса, онда қызметкердің Т. А. Ә, және қызметті көрсетіңіз:



  23. Сізде Қоғам дәрігері тағайындаған дәрі-дәрмектерді сатып алу жағдайы болды ма?

    Егер «иә» болса, онда сатып алынған препараттарды көрсетіңіз. Ерекшелік: ақылы негіздегі пациенттер және тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (квота)/міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру тізіміне кірмейтін дәрілер

  24. Орталықта болу жайлылығы (қолайлылығы және қауіпсіздігі, палаталарды жабдықтау, орталыққа бағдарлау, көрнекі ақпараттың (брошюралардың, плакаттардың) болуы және т. б.):

  25. Сіз өзіңіздің медициналық картаңызды көруге ниет білдірген кезде, сізге рұқсат берілді ме?
  26. Сіздің жағдайыңыз немесе емделуіңіз туралы Қоғамның бөлімшесінен қанша ақпарат алдыңыз?

  27. Ауруханада болған кезде медициналық қызметкерлер Сізге қаншалықты жиі түсініктеме берді?
  28. Ауруханада болған кезде, қоңырау түймесін басқаннан кейін Сізге қанша уақытта көмек көрсетілді?
  29. Осы ауруханада болған кезде, қажетті күтімді тағайындау кезінде қызметкерлер сіздің қалауыңызды, отбасыңыздың немесе қамқоршылардың тілектерін ескерді ме?

  30. Жалпы, ауруханада болған кезде Сізге құрметпен және абыроймен қарағаныңызды сездіңіз бе?
  31. Сіз жалпы медициналық көмек көрсету нәтижелеріне қанағаттанасыз ба, егер жоқ болса, онда нақты нені, көрсетіңіз?

  32. Сіз осы медициналық ұйымды достарыңыз бен туыстарыңызға ұсынар ма едіңіз?

  33. Емшараларды (емшараны жүргізгенге дейін және одан кейін қолды өңдеу, бір рет қолданылатын қолғаптарды, медициналық мақсаттағы бұйымдарды пайдалану) жүргізу кезінде медициналық персоналдың қауіпсіздік қағидаларын, санитариялық нормаларды сақтауын қалай бағалайсыз?



  34. Бөлімшеге түскен кезде Сізді қол гигиенасы ережелерімен таныстырды ма?
  35. Аурухана қызметкерлері Сізбен байланыспас бұрын әрқашан қолдарын антисептикпен өңдей ме?

  36. Тамақ таратушы:
  37. Палатада тазалау күніне 2 рет жүргізілді ме?

  38. Сіз палатаны тазалаудың сапасына қанағаттанасыз ба?

  39. Сізге төсек-орын жабдықтары-оның ластануына қарай өзгерте ме?

  40. Сіз Орталықтағы сантехникасының тазалығы мен жарамдылығын қалай бағалайсыз?



  41. Сіздің ойыңызша тамақтанумен қамтамасыз ету бойынша жұмыста қандай  жетіспеушіліктер бар? (көрсетілген жауаптың бәрін  таңдауға болады)
  42. 5- өте жоғары және 1-өте төмен тағамдардың сапасын бағалаңыз (тағамның дәмі)?
  43. Ыдыс-аяқтың/изобокстың/аспаптардың күйі мен тазалығын қалай бағалайсыз? (5- өте жоғары және 1-өте төмен)

  44. Сіз Орталықта тамақтану көлемін қалай бағалайсыз? (5- өте жоғары және 1-өте төмен)

  45. Сіздің қалауыңыз бар ма


  • Call-center
    +77750073380
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

Подписка
на рассылку
МАМАНДАРҒА
Білім
РЕЗИДЕНТУРА
Программа
Қабылдану үшін қажетті құжаттар
ШЕТЕЛДІК ПАЦИЕНТТЕРГЕ
Прейскурант
Халықаралық бөлім
АУРУХАНАҒА ЖАТҚЫЗУ
ТМККК-ға жатқызу
Ақылы негізде ауруханаға жатқызу
БАСПАСӨЗ ОРТАЛЫҒЫ
Жаңалықтар
Баспасөз конференциялары
БАҚ біз туралы
Баспасөз -релиздері
Heart Magazine Kazakhstan
Бейнегалерея
Фотогалерея
Национальный Научный Кардиохирургический центрМедцентр, клиника в Нур‑Султане
Біз әлеуметтік желілердепіз
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

«ЖҮРЕК ОРТАЛЫҒЫ» ҚОРЫ

Сіздерді «Жүрек орталығы» қорының ресми парақшасында қарсы алуға қуаныштымын. Біздің Қор Ұлттық ғылыми кардиохирургия орталығының бастамасымен құрылды және Қазақстандағы кардиохирургияның дамуына жәрдемдесуге өз күш-жігерін шоғырландыруға арналған Қазақстандағы алғашқы қор болып табылады.

© 2023 «Ұлттық ғылыми кардиохирургия орталығы» АҚ
Басып шығару
Сайта картасы